Как се осъществява преносимостта на фиксиран номер?
Стъпка 1: Посетете магазин от дистрибуторската мрежа на VIVACOM
- Заявете желанието си да пренесете фиксирания си номер като попълните заявление
- Изберете услугата, която искате да ползват
- от 3 до 5 работни дни ще се свържем с Вас, за да Ви уведомим за реалната дата на пренос.
Важно:
- Можете да пренесете колкото искате Ваши номера при условие, че сте били активен клиент на оператора най-малко 3 месеца към датата на подаване на заявлението
- Можете да пренесете Вашия фиксиран номер, само ако той е цифров. Пренасянето на аналогови номера не е възможно
Стъпка 2: Датата на пренасяне
- В периода на фактическото пренасяне на номера са възможни смущения при ползване на номера в рамките на 3 часа
Важно:
- VIVACOM ще информира абонатите/потребителите си за пренесен от мрежата си географски номер чрез сигнал. Посоченият сигнал е с продължителност 3 (три) секунди, след което на абоната/потребителя се предоставят 2 (две) секунди за избор относно прекратяване или осъществяване на повикването.
- За времето на сигнала и времето за избор, абонатите/потребителите няма да бъдат таксувани
Пренасяне на номер(а) от мрежата на VIVACOM
За да пренесете номера си от мрежата на VIVACOM трябва да подадете писмено заявление в стандартна форма в магазин на приемащия оператор. В срок от 2 дни от подаването на заявлението, ще бъдете уведомен от приемащия оператор дали пренасянето е възможно.
За преносимост от мрежата на VIVACOM могат да кандидатстват всички клиенти на VIVACOM - клиенти на мобилни (абонаментни и предплатени) и фиксирани услуги.
Сигналът, който се чува при набирането на пренесени от мрежата на VIVACOM номера, е следният: